Waarom zou je heel hard werken, als dit ene ‘kleine dingetje’ het enige is dat je hoeft te doen om succesvol te kunnen ondernemen?
Waarom zou je heel hard werken in je bedrijf? Goeie vraag, n’est-ce pas? Want volgens mij ben je ooit uit loondienst gebroken om het toch lekker anders te gaan doen als je voor jezelf zou gaan werken…
Nu weet ik als geen ander dat het heel vaak niet VOELT als werken, wanneer je bezig bent om klanten te helpen. Tijd en plaats vervaagt, wanneer je doet waar je zo ongelofelijk blij van wordt.
Punt is alleen een beetje, je doet daar in verhouding waarschijnlijk te weinig van in de praktijk. Je bent vooral druk met allerlei randzaken.
Am i right?
Dat kan door 2 zaken komen, wanneer je een beetje lijkt op mijn ideale klant:
- Je hebt te weinig klanten, doordat je bepaalde acties in je marketing of aanbod niet durft uit te zetten (want, wat als… stel dat… hoe dan?). Je houdt je klein en merkt dat vooral aan de klanten-, en inkomensstroom
- Je wil wel, maar je mist de focus en tijd in je agenda om je plannen goed uit te kunnen werken
In welke categorie val jij?
Of val je, net als de meeste van mijn klanten, eigenlijk in beide categorieën?
Want het is een continue wisselwerking tussen deze 2 zaken die maken dat jij nu nog niet de business runt, die je wel van binnen voelt.
And let me tell you something: je kunt geen focus krijgen en plannen uitwerken tot een continue klantenstroom, als jij… niet gaat staan voor wie jij bent en wat je te doen hebt hier.
Maar laten jij en ik eens bij het begin beginnen.
Maandag 8 april 11:00-12:30
Dinsdag 9 april 10:00-11:30
Vrijdag 12 april 9:30-11:00
Zijn de dagen dat ik mijn vernieuwde masterclass “Staan voor wie je bent” geeft. Waarbij we de eerste stappen zetten om jou de ruimte te gaan geven om dat bedrijf van jou nu echt naar het volgende level te kunnen tillen.
(meld je hier meteen gratis aan voor een van deze 3 data)
Wat ga je uit deze masterclass halen?
- Hoe jij meer voor jezelf durft te gaan kiezen (zonder dat de hele familie gillend bij je wegloopt)
- Wat er werkelijk voor nodig is om succesvol te kunnen groeien naar 50K en 100K omzet per jaar
- Wat er voor nodig is, zodat jouw to-do lijst aan het einde van de dag af is zonder zweet in je bilnaad
- Wat er voor nodig is om meer focus te kunnen houden op jouw business
Plus, ik deel met jou een hele handige tip op het gebied van communicatie die ik mijn klanten altijd meegeef, zodat jouw NEE voor altijd voor de ander volstaat.
En ja, ik heb ook een heel gaaf (nieuw) aanbod aan het einde van deze masterclass. Want met 1 masterclass volgen ben jij niet in een keer van je probleem af. And boy oh boy, ik geloof dat ik in mijn hele ondernemerscarrière nog nooit ZO heb staan popelen om dit aanbod de wereld in te brengen!
Ben jij bij een van deze drie data? Meld je gratis aan via deze link en ga staan voor wie jij werkelijk bent en wat je hier te doen hebt op aarde.
0 reacties