fbpx

Jij laat jouw klant in de kou staan door dat gemiep. And here’s why…

door | apr 12, 2021 | Blog | 0 Reacties

Herken je dit? Je staat onder de douche en krijgt ineens een briljant idee voor een post. Eerst even afdrogen en aankleden. Make-upje, deo, parfum. Haren kammen en klaar! Eenmaal voor het toetsenbord ga je twijfelen. Kan ik dat wel zeggen? Heeft het wel genoeg waarde? Eigenlijk slaat het nergens op.

En als je dan vervolgens ook nog 10 minuten kwijt bent aan het zoeken van de perfecte foto erbij, geef je het maar op. Zo belangrijk was het ook niet… Morgen weer een dag.

Hou toch op!

Weet je wat er namelijk gebeurd is in die alinea boven? Je hebt EN jouw succes weer voor je uit zitten schuiven. EN je hebt jouw klant keihard in de kou laten staan.

Die eerste raak ik je nog niet zo hard mee, omdat je het lastig vindt te geloven dat succesvol zijn ook voor jou weggelegd is. Maar die tweede komt al meer binnen hè? Goed, dan gaan we op die tweede verder.

Doordat jij niet zegt wat je te zeggen hebt, zullen minstens 2 mensen een diep ongelukkig leven leiden. Tot de dood erop volgt.

Is dat waar?
Geen idee.
Wel dat de dood erop volgt.
Maar die geldt voor iedereen.

Het is voor mij altijd een belangrijke graadmeter geweest om over mijn eigen bullcrap heen te kunnen stappen. Als ik dit niet doe, dan kan ik x-aantal mensen niet helpen.

Voel even wat het met jou doet als ik dit zeg. Jij laat jouw klant in de kou staan, stapt er overheen. Helpt niet, ook al staat die klant te huilen langs de weg. Alleen maar omdat jij denkt dat het allemaal niet goed genoeg is, wat je te vertellen hebt. Dat het op een bepaalde manier gezegd moet worden. Voorzichtig. Zonder dat je ‘schade aanricht’.
Maar niks is minder waar.

Die klant staat daar, in de kou. En ik weet dat jij dit niet zo bedoelt.

Want het gaat helemaal niet over jouw onzekerheid en of je wel tevreden bent over de filter van de foto. Het gaat erom dat jij NU iemand kan helpen met dat wat er uit jouw mond of pen mag komen. En dat wat eruit moet komt vaak ‘ineens’ opzetten in jouw hoofd. Ook wel bekend als “inspiratie”. En die mag jij omzetten in “geïnspireerde actie”.

Ik onderneem inmiddels al een ruime 5 jaar en na een tijdje begon ik berichtjes en mailtjes te krijgen van mensen (die ik niet kende!) die ‘toevallig’ net die post (blog, video of podcast) tegenkwamen. En ze hadden hem op dat moment ‘toevallig’ ook het hardste nodig. Ik weet nu dat ik levens heb veranderd, ZONDER dat die mensen ooit klant zijn geworden. Want dat is niet altijd nodig.

Dat wil ik jou zo ontzettend graag meegeven. Ga, schrijf, neem op, post! Vertel jouw klant wat hij/zij moet horen. Op jouw manier. Want je hebt geen idee hoeveel mensen stiekem met jou meelezen. Alles opslokken wat je zegt. Meer van jou willen horen. En zolang jij bezig bent met de perfectie van een bericht, ben je niet meer bezig met het daadwerkelijk helpen van jouw klant.

En ik weet dat dat is wat jij het allerliefste doet.

Eens? Dan heb ik iets moois voor jou:

Wanneer jij klaar bent met verstoppen en inhouden boek jij vandaag nog jouw Doorbraak sessie met mij. Een gratis 30-minuten online call, waarin ik met jou kijk wat er werkelijk nodig is om als een magneet die droomklant aan te trekken waar je ECHT van aangaat en eindelijk die blijvende impact kunt maken waar je zo naar verlangt. En laat dat nou als side-effect hebben dat jij een succesvol bedrijf krijgt, waar je prima van kunt leven.

Klaar voor? Let’s go!

 

Heeft mijn bericht je geraakt?

Laat hieronder een reactie voor me achter

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Pin It on Pinterest

Share This